Sunfhoto Haber

SUNFHOTO Blogumuzda Hergün güncelleme çalismalari devam etmektedir. Görüs ve önerilerinizi bizimle paylasabilirsiniz ! Paylasimlarinizi yorum bölümüne yazabilir veyagzmm_2016@hotmail.comile iletisime geçebilirsiniz

7 Ekim 2016 Cuma

MASALSI RESİMLER-68

Boris Olshansky | Sadece sana, Ortodoks Rusya, ben, bir anne olarak, kalbi çizilmiş am ...

"Evet, aynı masalları karakterleri fark nasıl, - sanatçı dedi - onlar daha da gizemli yabancılar ise: Bir şahin ve gri kurt ve bir dişlek schukoyu dönüyor kemer, sabitlenmiş yıldızlı ... İşte Volh Vseslavich ağarana, gökleri giydirmek ve temizleyin ve yuvarlak - altın boynuz. Ve aynı anda birkaç yerde olabilir! Veya Keeper - büyük tanrıça, her şeyi doğurdu. Onun kült huş tanıtıldı - Göksel ışıltısını özet. Şaşılacak huş dalları üzerinde sallanan çok düşkün (hala bazı yerlerde Bereginya denir) denizkızı ... Ve ne kadar inanılmaz güzel sunum yaşayan Toprak Giantess bizim atalarımızın! saç göl - - gözler, dağlar - kemikleri "Rivers onun damarlar, ahşap düşünüldü.

Sadece sana, Ortodoks Rusya,
ben, bir anne için ulaşamayacağı kalbinde. Olarak
yalnızca size buldum benim iskelesinden,
bu benim hayatım. Evlenmiş nedir

kutsal senin cennet Burayı
altın kubbelerin ruhun tapınağı,
beyaz kilise bronz çan
nazik bir dua dökülen senin.

Burada bahar aylarında gri sis altında
bukleler kuş kiraz, duman Mayıs
bülbül bir yıl warble nerede
sevgi şafak ile bir araya geldi.
meşe ayak rüzgar yayılır
rosah nekoshenyh çim kaynaklanıyor.
Bir yele uçan atlar gibi,
sonbahar dizginleri yağmurlar çeker.

alanların genişliği Sad not
tekrar yayılır. vinçler ağlama
sadece sizinle, altın saçlı Rus,
ben üzüntü solyus sonbaharında değilim.

Şiddetli don Şal tüy
Atar huş ağaçları omuzlarında tipi.
Kar bulut anne Rusya
yine hafif üzüntü döken.
© Telif Hakkı: Sibirya Kızartma
Bize yakından bizim için büyük ataları aşağı bakmak için "Ben gökten duyuyorum. Ve tarihin kaçınılmaz karar.hakikat ve iman geleceği için. farklı tarihsel veri ve belgelerden Büyük Rus öncesi Hıristiyan yükseltir. tamamen reddetti ve unutulur harika tarihi ile. Rus efsaneler, destanlar, destan, masal - Ne hayal ve fantezi sanatçı büyük ve renkli genişlik! Büyük Rus ve heyecan verici hikayeler alanında çalışan, böyle bir büyük ve güçlü iktidar için büyük bir ascetics ve büyük sanatçılar :. Ryabushkin, Vasnetsov, Nesterov, Surikov, Vasilyev ... Ama az çok birkaç isim vardı, Tanrıya şükür

bu anlama beni güçlendirdi arzu yaratıcı hikayeler adamak. Ben hayattan ve akademik bilginin geliştirilmesi için sağlam bir temel oluşturdu bellek, çok şey çekti. . Ben ciddi bir akademik okul bağlamalar, ve hatta bazen yaratıcılık öldürür görünümü ile aynı fikirde değilim

Evet, benim çalışmaları bitiremedi olanlar için -. Eğer onun kusurları görmek için izin altta çizer boynuna bir taş, bir "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder